Что такое CRM (Отношения с клиентами)?

CRM sau Managementul Relațiilor cu Clienții este un sistem de optimizare a proceselor de gestionare a unei companii. Toate procedurile de comunicare între departamentele companiei, procesele de interacțiune cu clienții și furnizorii cît și strategiile de marketing sunt unificate într-o singură bază de date. Astfel, valorificând toate aceste informații, deținem un control a tuturor proceselor de business și avem posibilitatea de a crea și valorifica noi oportunități de creștere a afacerii.

Cui îi sunt destinate sistemele CRM?

Sistemele CRM sunt necesare tuturor companiilor  care întrunesc aceste criterii:

  • Companii producătoare din orice domeniu;
  • Firme ce comercializează en- gros;
  • Companii ce prestează servicii.

Principalele sarcini rezolvate de CRM

  • Menținerea și protejarea bazei de clienți;
  • Motivația și controlul managerilor de vânzări;
  • Delimitarea activității vânzătorilor;
  • Colectarea informațiilor despre clienți;
  • Controlul interacțiunii subdiviziunilor companiei;
  • Evaluarea eficacității publicității.

Avantajele implementării sistemului CRM

  • Posibilitatea de a semna mai multe contracte într-un timp mai scurt;
  • Prelucrarea operativă și calitativă a cererilor din partea clienților, datorită căreia crește volumul vânzărilor, mărește nivelul satisfacției clienților și duce la fidelizarea acestora;
  • Stocarea datelor și tranzacțiilor într-o bază de date securizată oferind angajaților acces doar la informația disponibilă în conformitate cu funcția pe care o deține și nu este posibilă falsificarea sau schimbarea datelor;
  • Stocarea informației despre clienți într-un singur sistem asigură companiei o colaborare neîntreruptă cu acesta în cazul plecării managerului de vânzări;
  • Micșorarea cheltuielilor companiei, printr-un lucru eficient și prin automatizarea operațiunilor telefonice și de trimitere a fax-urilor, e-mail-urilor;
  • Efectuarea datelor statistice oferă posibilitatea de a afla din timp nivelul vânzărilor realizate dintr-o anumită perioadă.

În cadrul punerii în aplicare a sistemelor de automatizare informatică,  efectuăm următoarele lucrări:

  • Formulăm obiectivele de afaceri care tnecesită a fi soluționate prin implementarea sistemului Wippo CRM;
  • Analizeazăm procesele de business a companiei și determinăm structura IT existentă;
  • Pregătim specificațiile tehnice;
  • Elaboreazăm criteriile de evaluare a punerii în aplicare a sistemului de automatizare;
  • Realizăm o prezentare cu privire la sistemul Wippo CRM implementat;
  • Instruim personalul privind folosirea sistemului Wippo CRM.

Soluția business CRM te va ajuta să crești vânzările, să îmbunătățești procesul de vânzare și automatizare a activităților de marketing. Cu ajutorul Customer Relationship Management îmbunătățim calitatea relațiilor cu clienții și productivitatea angajaților. De asemenea soluția contribuie la realizarea eficientă a proiectelor desfășurate în companie.

Blog